frågor och svar




Kommentarer
rebecca

men åh, hur söta är ni inte då?

Svar: haha puss!
mariaochkristina.blogg.se

2012-12-12 // 20:45:35
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

sheila

Hej! Jag vill inte låta som alla andra som kommenterar... Men jag måste säga att jag fullkomligt avgudar er. Jag är 14 år, jag är ganska kreativ ( eller man kan säga att jag har det i blodet) , jag var åtminstonde det..Vad jag vill komma till är att jag aldrig kan ta tag i att sätta mig att måla eller gå ut att fota tex. även fast jag tycker det är så roligt. Har ni alltid varit så kreativa som ni är? Hur och när har ni tid att syssla med det här? Vad är det som driver er? Förlåt att det blev så långt och jobbigt, men jag känner mig vilsen och vill hitta tillbaka till mig själv igen... Men jag vet inte hur.

2013-01-13 // 20:34:31




Namn:
Kom ihåg mig

E-mail:

Hemsida:

Kommentera: