they carry me away




Kommentarer
emma

måste bara säga att ni är helt otroligt duktiga!
jag har en fråga, hur har ni fått tag på det fantastiskt fina typsnittet ni har i headern och i menyn? puss

Svar: Åh gud tack så jättemycket, vi är så glada att få höra det!!Vi har målat allt själv så det är inget typsnitt, kram!! :)
mariaochkristina.blogg.se

2012-08-27 // 17:25:04
URL: http://ouryoungdays.blogg.se

julia

Hej!
jag älskar er blogg! Allt ni gör!
Hur har ni fixat designen? Jag är så avundsjuk på er design! jag vill ha sån fint jag med! Jag har precis skaffat blogg och kan inget om bloggdesign. Har ni några tips eller något? Jag blir så inspirerad av er verkligen! 100% . ni är så tusans bra!

Svar: Hej! Åh med gud vad vi blir glada och tacksamma!! Tusen tack! :) okej, sök på google om du behöver hjälp med designen. http://blogghjalparn.blogg.se/ är en bra hemsida för hjälp med bloggen, den har hjälpt oss mycket! Åh alltså herregud tack så otroligt mycket snälla du!! :D
mariaochkristina.blogg.se

2012-08-28 // 19:46:10




Namn:
Kom ihåg mig

E-mail:

Hemsida:

Kommentera: